رفتن به محتوای اصلی

حضور شرکت بلونی در بیستمین نمایشگاه وودکس 2023

حضور شرکت بلونی در نمایشگاه WOODEX 2023

کارخانه نوار پی وی سی بلونی، امسال نیز مانند سالیان گذشته در بیستمین نمایشگاه بین المللی مواد اولیه، ماشین آلات، یراق آلات، صنایع چوب و مبلمان 1401 که تحت عنوان نمایشگاه وودکس 2023 (WOODEX 2023) در تاریخ 9 الی 12 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید، پذیرای میهمانان و مشتریان گرامی بوده است.

بیستمین نمایشگاه وودکس 2023 (صنایع چوب 1401)

این نمایشگاه را میتوان به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تجاری کشور محسوب نمود که با حضور صنعتگران و تولید کنندگان شاخص در این زمینه فرصتی بی نظیر برای کسب و کارها جهت معرفی خدمات و محصولاتشان را در اختیارآن ها قرار داده است.

یکی از مزایای اصلی این نمایشگاه این است که تولید کنندگان در این زمینه میتوانند بستری مناسب برای عرضه محصولات خود و معرفی محصولات جدید، ایجاد فرصت مذاکره و عقد قرادادهای کاری را فراهم نمایند. حضور در این نمایشگاه ها و رویداد های اقتصادی میتواند بازخورد مطلوبی برای شرکت کنندگان و بازدید کنندگان داشته باشد و با مقایسه غرفه های مختلف میتوانند در حوزه فعالیت خود به نتیجه مطلوبی برسند.

در خصوص فعالیت شرکت بلونی در این نمایشگاه میتوان به برگزاری جلسات از پیش برنامه ریزی شده با عوامل و نمایندگان فروش محصولات بلونی در سراسر ایران اشاره نمود، افزون بر این، اعطای نمایندگی های قوی در شهرهایی که نوار پی وی سی بلونی تاکنون در آنها نماینده فعالی نداشته ، یکی دیگر از دستاوردهای این نمایشگاه بوده است.

علاوه بر مشتریان و عوامل فروش داخلی، در این نمایشگاه جلساتی با مشتریان صادراتی و نمایندگان خارجی محصولات بلونی نیز با مدیران آنها برگزار گردید و در خصوص برنامه های راهبردی سال آتی این شرکت مباحث مفیدی مطرح شد که ان شالله زین پس نیز همانند گذشته و حتی بهتر از آن بتوانیم محصولات با کیفیت درجه یک جهانی را تقدیم مشتریان نماییم و نام ایران را در زمره برترین برندهای تولیدکننده نوار پی وی سی مطرح نگه داریم.

در پایان از تمامی عوامل برگزار کننده نمایشگاه، مشتریان گرامی، نمایندگان و عوامل فروش محترم و سایر دست اندرکاران کمال تشکر را داریم و امیدواریم همواره با رضایت از مجموعه بلونی، همراه و هم پای ما در مسیر تولید و اشتغال زایی در کشور عزیزمان باشید.

در صورتی که تمایل دارید عکس و ویدئوهای بیشتری از نمایشگاه وودکس 2023 را مشاهده نمایید، به پیج اینستاگرام شرکت بلونی بپیوندید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا