رفتن به محتوای اصلی

نوار پی وی سی مات و براق

نوار پی وی سی در دو نوع مات و براق هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. اغلب تولید کنندگان قوی در این زمینه این نوار لبه را در 2 نوع مات و براق در بازار عرضه می کنند تا مشتری بتواند متناسب با استفاده خود، این محصول را انتخاب و خریداری کند. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن بیشتر از رنگ های مات استفاده می شود.نوار های پی وی سی مات و براق اغلب در ابعاد 1 و 2 میلیمتر تولید می شوند.

کاربرد نوار پی وی سی

کارخانه های تولید کننده نوار پی وی سی در درجه اول این نوار لبه را برای پوشش دادن لبه های برش خورده ام دی اف استفاده می کنند.
لبه های برش خورده صفحات چوبی ظاهر نامناسبی دارند. با استفاده از نوار پی وی سی علاوه بر ظاهری زیبا برای صفحات چوبی، باعث حفظ ام دی اف هم می شود
این نوار های پی وی سی ام دی اف را در برابر شرایط محیطی مثل گرما، سرما و نفوذ حشرات موزی حفظ می کند. نوار پی وی سی با کیفیت از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و باعث می شود که این شرایط آسیبی به ام دی اف ها نرساند.
نوار لبه در انواع مختلف با قیمت های متنوع در بازار موجود می باشد که هر کدام از آن ها می تواند پاسخگو نیاز هر شخصی باشد.
اما متاسفانه یک سری از کارخانه ها برای کاهش قیمت نوار پی وی سی، از کیفیت و مقاومت بالای نوار ها کم می کنند و نوار لبه بی کیفیت در بازار عرضه می کنند.
نوار پی وی سی به دلیل مزایای زیادی که داراست، انتخاب درستی برای پوشش دهی لبه های برش خورده محسوب می شود.
در مجموع کابینت های رنگ مات نسبت به براق بسیار مدرن تر و پر طرفدارتر می باشد.

نوار پی وی سی مشکی مات

نوار لبه مشکی مات از پرطرفدارترین رنگ ها محسوب می شود. در گذشته از رنگ مشکی کمتر استفاده می کردند به دلیل این که هم آشپزخانه را کم نور تر و هم کوچکتر می کند و استفاده از آن در محیط های اداری و خانگی با نارضایتی زیادی همراه بود.
ولی امروزه به دلایل مختلف از این رنگ بیشتر استفاده می شود. اولین دلیلش این است که آشپزخانه ها بزرگتر شده و اکثر دیزاینرها از پنجره های بزرگ استفاده می کنند و به دلیل مدرن بودن این رنگ، مورد پسند مخاطبان قرار گرفته است.
رنگ مشکی نماد اعتماد به نفس بالا هستش. کسی که از این رنگ در دیزاین منزل خود استفاده می کند، ریسک بزرگی محسوب می شود چون ممکن است که آشپزخانه را کوچک و کم نور کند. هنگام استفاده از این رنگ دقت زیادی به خرج دهید.

نوار پی وی سی سفید مات

کسانی که نظافت و تمیزی خانه و آشپزخانه برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است، بیشتر از رنگ های روشن برای دیزاین منزلشان استفاده می کنند.
کابینت های آشپزخانه کوچک و کم نور را اغلب از رنگ های روشن استفاده می کنند تا هم دلباز تر شود و هم بازتاب نور در آشپزخانه باعث می شود فضای آشپزخانه را بزرگتر جلوه دهد.
رنگ سفید مات باعث می شود آشپزخانه شما از چیزی که هست بزرگتر دیده شود.
کار خانه بلونی نوار پی وی سی را در طرح ها و مدل های مختلف مثل سفید ساده، مات، طرحدار و براق تولید و در بازار عرضه می کند.

نکات کاربردی در رابطه با خرید نوار پی وی سی

  • رنگبندی نوار لبه : کارخانه های معتبر که از متریال های درجه یک استفاده می کنند، نوار پی وی سی را در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می کنند. این برند های معروف به کیفیت کالای خود اعتماد دارند و نوار پی وی سی را با تولید انبوه از طرح و رنگ های متنوع از جمله مات و براق در بازار عرضه می کنند
  • قیمت مناسب : نوار پی وی سی محصولی هستش که با انواع قیمت ها در بازار موجود می باشد. شما با هزینه کم هم میتوانید نوار لبه مورد نیاز خود را خریداری کنید ولی در بازه زمانی کوتاه این نوار از بین میرود. به شما توصیه میکنم به جای این که دنبال نوار لبه ارزان باشید، اول کار از شرکت های معتبر این نوار پی وی سی را خریداری کنید و از کیفیت منحصر به فرد آن نهایت استفاده رو ببرید.
  • قابلیت بازیافت : خواهش می کنم این مسئله برایتان اولویت داشته باشد . نوار لبه با کیفیت از موادی تشکیل می شود که بعد ها می توان مواد اولیه آن را بازیافت کرد. این گزینه جزء موارد بسیار مهمی می باشد و به حفظ محیط زیست کمک می کند. علاوه بر شغلمان مراقب محیط اطرافمان هم باشیم.

متریال های نوار پی وی سی

نوار پی وی سی مخفف کلمه پلی وینیل کلراید هستش که از نوعی پلاستیک مقاوم تشکیل می شود. نوار لبه نمونه ای از پلیمری می باشد که برای کاربرد های مختلف تولید و در بازار عرضه می شود. نوار PVC نوعی روکش تزئینی می باشد که برای لبه های برش خورده کار استفاده می شود. یکی از مزایای نوار پی وی سی، بالا بردن طول عمر صفحات ام دی اف می باشد.

انواع ضخامت نوار پی وی سی مات

در ایران نوار PVC در 2 سایز 1 و 2 میلیمتر تولید و در بازار عرضه می شوند که در واقع این ابعاد، ضخامت نوار لبه می باشد هر کدام از این ضخامت ها کارایی و طرفدارهای خودشان را دارند و در مکان های مناسب از آن استفاده می کنند.
نوار های پی وی سی یک میلیمتر در رول های 200 متری و نوار لبه های دو میلیمتری در رول های 100 متری تولید و در بازار عرضه می شوند. عرض این نوار ها متفاوت و متناسب با سلیقه مصرف کنندگان می باشد. انتخاب ابعاد نوار پی وی سی به محل استفاده شما بستگی دارد.
با مشاوره رایگان در زمینه نوار پی وی سی با تیم بلونی می توانید بهترین خرید را در رابطه با نوار لبه داشته باشید.
شما هم از طریق اینستاگرام و هم از طریق واتساپ می توانید با تیم تبلیغات بلونی در ارتباط باشید

برای این نوشته 2 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا