رفتن به محتوای اصلی

معرفی محصولات بلونی

گروه صنعتی بلونی از سال 90 تا کنون محصولات خود را تولید و در بازار عرضه میکند. این گروه با بهره گیری از ماشین آلات مجهز و پیشرفته و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت توانسته، در بازه زمانی کوتاهی عنوان بهترین برند نوار پی وی سی ایران را کسب کند. ما در این بلاگ تلاش می کنیم با معرفی محصولات بلونی اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهیم. محصولات بلونی شامل انواع نوار های پی وی سی و چسب های مخصوص (چسب گرانول) می باشد که در ادامه در رابطه با هر کدام به صورت مجزا توضیحاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

نوار پی وی سی

پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید از نوعی پلاستیک مقاوم تشکیل می شود که کاربرد آن پوشش دادن لبه های برش خورده کار می باشد. لبه های برش خورده ام دی اف اغلب ظاهر نامناسبی دارند. شما با استفاده از نوار پی وی سی یا نوار لبه علاوه بر ظاهر زیبایی که به صفحات چوبی می دهید، باعث حفظ ام دی اف ها در برابر سرما، گرما و نفوز حشرات موزی هم میشوید. نوار پی وی سی درصد آسیب به چوب را کاهش می دهد.
تولید ماهانه کارخانه بلونی بیش از 25 هزار کارتن در ماه هستش که نسبت به سایر رقبا دارای بالاترین حجم تولید می باشد. نوار پی وی سی در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند و هر کدام از آن ها پاسخگو نیاز هر شخصی می باشد. در ادامه با معرفی محصولات بلونی که شامل انواع نوار پی وی سی می باشد آشنا می شوید.

نوار پی وی سی مات و براق

بیشتر کارخانه های قوی در این زمینه، نوار پی وی سی را در دو نوع مات و براق تولید و در بازار عرضه می کنند.
در آشپزخانه های مدرن بیشتر از رنگ های مات استفاده می شود به خصوص از رنگ های سفید مات که این روزها به شدت مورد پسند مخاطبان قرار گرفته است. نوار پی وی سی مات و براق با قیمت های مختلف در بازار موجود می باشند.
یک سری از برندها برای پایین آوردن قیمت نوار پی وی سی از کیفیت آن می زنند و از مواد اولیه مناسبی استفاده نمی کنند پس در خرید آن دقت کنید. نوار لبه بی کیفیت علاوه بر این که به کار خودتان آسیب میزند، چون از مواد نامرغوبی استفاده شده، برای محیط زیست هم میتواند خطرناک باشد چون مواد اولیه آن قابل بازیافت نمی باشد. لطفا برای حفظ محیط زیست خود تلاش کنید

ابعاد نوار پی وی سی

امروزه حداقل 40 درصد از وسایلی که در اطراف ما می باشد، نوار پی وی سی در آن به کار رفته و با توجه به استفاده بیشتر از این نوار ها، آن ها را در ابعاد ورنگ های متفاوتی تولید می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند.
کارخانه بلونی نوار پی وی سی را در 2 سایز 1 و 2 میلیمتری تولید می کند. این ابعاد ضخامت نوار محسوب می شوند که هر کدام از این ضخامت ها مخاطب خاص خودشان را دارد و در جای مناسب از آن ها استفاده می کنند.
نوار پی وی سی یک میلیمتری در رول های 200 متری و نوار های دو میلیمتری در رول های 100 متری بسته بندی می شوند و از طریق نمایندگان هر برند در بازار عرضه میشود.
عرض این نوار ها متفاوت و مناسب با کارایی فرد تهیه می شود. انتخاب هر کدام از این ابعاد (یک میلیمتری یا دو میلیمتری) بستگی به محل استفاده شما دارد.

رنگبندی نوار لبه

نوار پی وی سی در ابتدا فقط به رنگ سفید تولید و پخش می شدند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوزی در این زمینه کارخانه ها و شرکت های معتبر، نوار لبه را در انواع طرح ها و رنگ های متنوع تولید و در بازار عرضه می کنند.
نحوه ی انتخاب رنگ نوار پی وی سی کابینت ها نکته بسیار مهمی می باشد زیرا باید با رنگ ام دی اف کابینت ها هماهنگی داشته باشد.
کارخانه ها و شرکت های معتبر در این زمینه از متریال هایی با کیفیت بالا استفاده می کنند، نوار پی وی سی را در طرح های مختلف تولید و به مشتریان خود عرضه می کنند. این کارخانه های معتبر به کیفیت کالای خود اعتماد دارند و با اطمینان کامل نوار لبه مورد نظر خود و مشتریان را با تولید انبوه از طرح . رنگ های متنوع تولید می کنند.
در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن معرفی محصولات بلونی، در مورد قیمت نوار پی وی سی هم اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت نوار پی وی سی

قیمت نوار پی وی سی از چالش های مهم در تهیه آن در بین برندهای مختلف می باشد. اول کار بهتون بگم که فریب قیمت پایین شرکت های متفرقه را نخورید.
نوار لبه در انواع و اقسام قیمت ها از کمترین بگیر تا قیمت های نجومی در بازار موجود هستند. شما با هزینه کم هم می توانید نوار پی وی سی مورد نیاز خود را خریداری کنید ولی در بازه زمانی کوتاه این نوار لبه از بین می رودو نتیجه مطلوبی به شما نمی دهد. اگر در اطراف شما کسانی هستمد که نوار پی وی سی را با کیفیت عالی تهیه کردند، بهتر است ریسک نکنید و به آن برند اعتماد کنید.

چسب گرانول

در مطالب گذشته اطلاعاتی در رابطه با یکی از محصولات بلونی که شامل نوار پی وی سی بود به دست آوردید که امیدوارم برایتان مفید واقع شده باشد. در ادامه می خواهم در رابطه با دیگر محصولات بلونی شامل چسب های گرانول که جزء محصولات پر فروش کارخانه بلونی محسوب می شود، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.
چسب ماده ای هستش که وقتی بین دو چیز قرار گیرد، فشرده می شود و آن دو را به هم می چسباند. حالا این چسب ها هم به صورت جامد و هم به صورت مایع موجود می باشند.
یکی از مهم ترین مدل های چسب مصنوعی، چسب های ترموپلاستیک می باشد. این چسب ها در اثر حرارت ذوب و نرم می شوند و بعد از این که یک مقداری به آن زمان دهیم، سرد و مقاوم تر می شوند. لذا همواره قابل بازگشت به حالت جامد و مایع می باشند. کارخانه های سازنده، این نوع چسب یا همان چسب گرانول را به صورت پودر و یا دانه بندی در بازار عرضه می نمایند و برای استفاده از کارهایی مثل چسباندن نوار پی وی سی به لبه کار از چسب های گرانول استفاده می شود.


انواع چسب های گرانول را می توانید در درجه حرارت 120 تا 210 درجه ی سانتی گراد استفاده کنید. از اصلی ترین ویژگی این چسب های گرانول این است که رنگ موادی که می خواهید به قطعه کار چسبانده شود را از بین نمی برد. برای چسباندن نوار هایی که شفاف هستند از چسب های بی رنگ و برای سایر نوار ها، هم از چسب های رنگی استفاده می کنند هم بی رنگ.
از دیگر ویژگی های این چسب ها لخته نبودن آن هاست و متناسب با کاربرد هر شخصی دارای غلظت های متفاوتی می باشد. چسب گرانول حالت ارتجاعی دارد و در برابر رطوبت مقاوم می باشد.
ما در این بلاگ با معرفی محصولات بلونی اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار دادیم که امیدوارم این اطلاعات در خرید شما مفید واقع شده باشد. به همه شما دوستان عزیزی که قصد خرید محصولات بلونی با بالاترین کیفیت را دارید، پیشنهاد می کنم با تیم ما مشورت کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. در صورت نیاز سمپل نوار پی وی سی هم برای شما ارسال می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه نوارهای پی وی سی می توانید به اینستاگرام بلونی مراجعه کنید.

یک نظر برای این نوشته موجود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا