رفتن به محتوای اصلی

خرید نوار پی وی سی

پی وی سی جزء متریال‌های پر کاربرد در امر ساختمان سازی شناخته می‌شود که توانسته مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. در نمایشگاه بین المللی کابینت‌ها، دکوراسیون‌های داخلی آشپزخانه و … شاهد به کار رفتن محصولات مختلف با ظاهر خاص و جذاب هستیم که هر کدام با محصولات متفاوتی ساخته شده‌اند. نوار پی وی سی نیز جزء ابزارهایی است که می‌تواند برای ساخت محصولات مختلف مانند کابینت، تکمیل روشویی آشپزخانه و … مورد استفاده قرار گیرد. به همین خاطر، بسیاری از افرادی که متقاضی اجرای دکوراسیون داخلی در ساختمان‌های مختلف هستند، نیاز به خرید نوار پی وی سی دارند.

آشنایی با نوار پی وی سی

قبل از اینکه بخواهیم در مورد خرید و قیمت نوار پی وی سی صحبت کنیم، باید در مورد این محصولات و کارایی آن‌ها حرف بزنیم. نوارهای پی وی سی از جمله محصولات خاصی هستند که می‌توانند برای پوشش دادن گوشه‌های دیوار، کابینت و کمدهای دیواری مورد استفاده قرار گیرند. در واقع این نوارها که از جنس یک پلیمر مقاوم به رطوبت هستند، یک ابزار کمکی برای تکمیل دکوراسیون محسوب می‌شوند.

نوارهای پی وی سی می‌توانند با انواع مختلفی در بازار وجود داشته باشند. برخی از این نوارها به صورت اتویی استفاده می‌شوند. یعنی اینکه در پشت آن‌ها چسب حساس به حرارت استفاده شده است که با عبور حرارت از روی آن، می‌توانیم چسبندگی آن را افزایش دهیم. همچنین، برخی از مدل‌های نوار پی وی سی به صورت ساده طراحی شده‌اند و با چسب گرانول روی یک مکان نصب می‌شوند. 

کاربردهای نوار پی وی سی

نوار پی وی سی می‌تواند کاربردهای بسیار زیادی در صنایع چوب داشته باشد. به طوری که در حال حاضر بسیاری از تولید کننده لوازم چوبی از این محصولات استفاده می‌کنند. در واقع این نوارها برای پوشاندن بخش‌های برش خورده چوب‌ام دی اف و نئوپان مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند زیبایی ظاهری آن‌ها را چندین برابر کنند.

مزایای استفاده از نوارهای پی وی سی

نوارهای پی وی سی می‌توانند برای ساخت محصولات مختلف مورد استفاده قرار گیرند. به دلیل اینکه بیشترین کاربرد این نوارها، پوشاندن لبه کابینت‌ها و کمدهای دیواری است به آن‌ها نوار لبه پی وی سی نیز می‌گویند. استفاده از این نوارها علاوه بر اینکه می‌تواند زیبایی یک محصول را چندین برابر کند و عیوب آن را بپوشاند، می‌تواند تاثیر زیادی روی مقاومت این محصولات داشته باشد.

در واقع نوارهای پی وی سی مقاومت بالایی در برابر نفوذ حشرات دارند و می‌توانند از ورود حشرات موذی به داخل چوب نیز خودداری کنند. مقاومت بالا در برابر رطوبت نیز از جمله خصوصیات این نوارها محسوب می‌شود که می‌تواند یک محصول حساس به رطوبت را به یک محصول ضد آب تبدیل کند. از جمله مزایای این نوارها عبارتند از:

  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی حشرات
  • صرفه جویی در زمان و مصرف انرژی با نصب این نوارها
  • دارای تنوع بالا از رنگ رنگ و ضخامت

رنگ‌بندی نوار پی وی سی

یکی از مهم‌ترین مزایای نوارهای پی وی سی تولید شده در بازار کشور ایران، تنوع بالای رنگ این نوارها است. به طوری که می‌توان هر یک از آن‌ها را برای هر محیط و کاربردی مورد استفاده قرار داد. نوار پی وی سی سفید، یکی از انواع نوارهای پی وی سی موجود در بازار است که می‌تواند برای کابینت‌ها و آشپزخانه‌هایی که نمای سفیدی دارند، مورد استفاده قرار گیرد. در واقع این نوع نوار برای تکمیل محصولاتی که با چوب ممبران و یا‌ام دی اف سفید طراحی شده‌اند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فارغ از نوار پی وی سی سفید، نوارهای پی وی سی دیگری نیز در بازار وجود دارند که با رنگ‌بندی‌های مختلف به فروش می‌روند. رنگ قهوه‌ای و کرمی نوارهای پی وی سی از جمله رنگ‌های محبوب هستند که البته خودشان در طیف‌های رنگی روشن و تیره‌ای نیز تولید شده‌اند.

ضخامت و ابعاد نوار pvc

ضخامت نوار پی وی سی و ابعاد آن اهمیت بسیار زیادی در هنگام خرید نوار پی وی سی دارد. در حال حاضر اکثر نوارهای pvc تولید شده در بازار کشور ایران، دارای ضخامت 1 تا 2 میلی متر هستند که هر کدام قابلیت‌های خاص خودشان را دارند. نوارهای پی وی سی به صورت متری به فروش می‌روند. عرض آن‌ها نیز بر اساس نیاز از 19 میلی متر تولید می‌شود و به عرض‌های بزرگ‌تر نیز خواهد رسید.

برای خرید نوار پی وی سی باید حتما به عرض و طول این نوارها توجه داشته باشید. چون اختلاف ضخامت این نوارها زیاد نیست، نیازی به توجه به این موضوع ندارید. فقط کافیست که به رنگ‌بندی، عرض و طول این نوارها توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین مدل از آن را خریداری کنید.

خرید نوار پی وی سی

اگر قصد استفاده از نوارهای انعطاف پذیر با روکش جذاب و ظاهری مناسب را دارید، می‌توانید اقدام به خرید نوار پی وی سی کنید. با خرید نوار پی وی سی می‌توانید از این نوارها با عرض مشخص برای ساخت کابینت‌ها، کمدهای دیواری و … استفاده نمایید. این نوارها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و می‌توانند با طول‌عمر بالای خودشان زیبایی یک محصول را چندین برابر کنند.

در حال حاضر بسیاری از مجموعه‌های تولید کننده کابینت و کمدهای دیواری از نوار پی وی سی برای ساخت محصولات خودشان استفاده می‌کنند. البته تنوع در این نوارها ایجاب می‌کند که افراد به‌صورت حرفه‌ای از این نوارها با ابعاد مشخص استفاده نمایند و بر اساس نیاز خود، بهترین نوار pvc را سفارش دهند.

قیمت نوار پی وی سی در بازار

قیمت نوار پی وی سی در بازار بر اساس عوامل بسیار متنوعی محاسبه می‌شود. به همین خاطر است که هر یک از نوارهای پی وی سی که در فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری به فروش می‌روند، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. کیفیت اولین عامل برای تغییر قیمت این محصولات در بازار است. به طوری که اگر کیفیت نوارهای پی وی سی بالاتر باشد، باید آن‌ها را با قیمت بالاتری خریداری نمایید.

عرض نوار پی وی سی و ضخامت آن نیز روی قیمت موثر هستند. به طوری که هر چقدر عرض نوارهای پی وی سی بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند؛ چرا که میزان ماده اولیه به کار رفته برای ساخت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

سخن پایانی

در صورت نیاز به خرید نوار پی وی سی می‌بایست به ضخامت و عرض این نوارها توجه داشته باشید. رنگ‌بندی نوارهای ساخته شده با پی وی سی بسیار متنوع است و می‌توانید برای هر محصولی از این نوارهای پرکاربرد استفاده نمایید و زیبایی و ظرافت محصول را چندین برابر کنید. برای خرید نوار پی وی سی کافیست که از مجموعه ما کمک بگیرید تا بهترین این نوارها با قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه شوند.

شما میتوانید از طریق پیج ما در اینستاگرام از آخرین اخبار بلونی مطلع شوید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا