رفتن به محتوای اصلی

نوار پی وی سی ضد آب

برای زیبایی و تمیزی منزل نکات زیادی وجود دارد که باید به آن توجه کرد. علاوه بر این نکات سلیقه فردی هم بسیار در این مورد دخیل می باشد. اما نکته‌ای که بسیار مهم است درزگیری مناطق مرطوب در آشپزخانه‌ها، سرویس بهداشتی، حمام و… می‌باشد. امکان رشد کپک‌های سیاه در این مناطق زیاد است. ضمن این که این کپک ها ظاهری زننده ایجاد می‌کنند، باعث کاهش کیفیت و چسبندگی می‌شوند. به همین علت در این مناطق مرطوب بیشتر از نوار پی وی سی ضد آب که از کیفیت بالایی برخوردار است استفاده می‌شود

این نوار‌های پی وی سی ضدآب از طرح ها و رنگ های متنوعی برخوردار هستند. شما با استفاده از این نوارهای ضد آب ضمن ایجاد ظاهری زیبا در خانه، باعث حفظ تمیزی هم می‌شود و امکان رشد هر میکروبی از جمله کپک های سیاه در این مناطق به صفر درصد می‌رسد. زیبایی و تمیزی منزل برایتان مهم باشد.

نوار پی وی سی مات

2 نوع نوار لبه موجود است. نوار پی وی سی مات و براق که هر کدام با توجه به سلیقه مشتریان استفاده می شود. این نوع نوار پی وی سی دارای پوششی غیر براق و مات می‌باشد که به دلیل عدم بازتاب نور طرفدار زیادی دارند. و اغلب با رنگ های تیره، ترکیب خوبی ایجاد می‌کنند. برای مثال کابینت های مشکی مات نسبت به مشکی براق، بسیار مدرن و پر طرفدار می‌باشد.

نوار پی وی سی براق

این نوع نوار پی وی سی دارای پوششی درخشان و براق می‌باشد. بازتاب نور این نوار پی وی سی نسبت به نوار پی وی سی مات بیشتر است.

این نوع نوار لبه برای قطعاتی با رنگ های روشن استفاده می‌شوند.

شرکت‌های تولید کننده نوار پی وی سی هر دو نوع از این نوار لبه ها را تولید و در بازار عرضه می‌کنند. شرکت های مطرح این نوار لبه هارا در طرح ها و رنگ های متفاوتی که مورد توجه مشتریان باشد، تولید می کنند و سلیقه مشتریان در نظر می‌گیرند تا مورد استفاده آن ها قرار گیرد.

شرکت های نوار پی وی سی

شرکت هایی که تولید کننده نوار پی وی سی ضد آب هستند، متناسب با سلیقه و نظر مشتریان نوار پی وی سی را با طرح و رنگ دلخواه و ابعاد مورد نظر تولید و در بازار عرضه می‌کنند.

این شرکت ها نوار پی وی سی را در انواع و اقسام پوشش های رنگی که شامل رنگ هایی مثل سفید، مشکی و … هست، تولید می‌کنند که پرطرفدار ترین رنگ نوار پی وی سی، رنگ سفید می‌باشد.

طرح و رنگ نوار لبه

نحوه انتخاب رنگ نوار پی وی سی نکته بسیار مهمی می‌باشد که باید به آن توجه کرد زیرا باید با رنگ ام دی اف هماهنگی داشته باشد. نوار پی وی سی ضد آب ابتدا فقط به صورت تک رنگ تولید و در بازار عرضه می‌شد.

اما امروز با پیشرفت چشمگیری در رابطه با این تکنولوژی، نوار لبه را در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید می‌کنند. با توجه به این که کیفیت مرغوبی هم دارند، مورد توجه مشتریان خارجی هم قرارگرفت.

شرکت های معتبر علاوه بر تولید داخلی، به کشورهای دیگر هم صادر می‌کنند.

پرطرفدارترین رنگ ها و طرح های نوار پی وی سی رنگ سفید، قهوه‌ای، طوسی،مشکی و طرح چوب که بیشترین متقاضی را دارد.

در ادامه در رابطه با این رنگ‌ها توضیحات کاملی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نوار پی وی سی سفید

همان طور که در قسمت قبل گفته شد، پرمخاطب ترین رنگ نوار لبه، رنگ سفید آن می‌باشد حالا یا به صورت مات یا براق که هر کدام مخاطب خاص خود را دارد استفاده می شود.  استفاده از نوار پی وی سی سفید مزیت های خاص خود را دارد. اولین مزیت آن این است که چون ساده و تک رنگ می‌باشد، برای بیشتر کابینت ها می‌توان از این رنگ استفاده کرد.نوار پی وی سی سفید علاوه بر حفظ کابینت ها در برابر نفوز حشرات موزی، رطوبت، حرارت و … عایق مناسبی هم در برابر ضربه می‌باشد. قطعا کم نشدن دوام و ماندگاری محصولات چوبی برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

نوار پی وی سی طرح چوب

وقتی بحث زیبایی در دکوراسیون منزل مطرح می‌شود، باید به کوچکترین جزئیات هم توجه کرد. نوار پی وی سی در طرح ها و رنگ های متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند ولی بیشترین طرفدار را نوار پی وی سی طرح چوب دارد.

امروزه بیشتر کابینت ها از پی وی سی به رنگ چوب طبیعی در آشپزخانه ها استفاده می شود.

این رنگ حس تازگی و سرزندگی به فضای خانه و آشپزخانه می‌دهد. این روکش‌ها فقط سطوح اصلی را پوشش می‌دهند و لبه های برش خورده را پوشش نمی‌دهد. در این مواقع از نوار پی وی سی یا همان نوار لبه استفاده می‌کنند. نوار پی وی سی ایرادهایی که در لبه وجود دارند را پوشش می‌دهند.

برای زیبایی بیشتر کار باید رنگ سطح اصلی، با نوار پی وی سی که لبه کار را پوشش می‌دهند هماهنگی کامل داشته باشد.

نوار پی وی سی طوسی

رنگ طوسی نوار پی وی سی ضد آب توناژ‌های متفاوتی دارد. از طوسی کم رنگ شروع و به طوسی تیره ختم می‌شود. در این بین 2 گزینه مات و براق هم باید در نظر گرفت.

پرطرفدارترین توناژ این رنگ، سوپر مات طوسی روشن می‌باشد. این توناژ رنگی هم بسیار مدرن هستش و هم روشنی رنگ آن باعث می‌شود که فضای آشپزخانه بزرگتر و پر نورتر دیده شود.

امروزه به دلیل متراژ کم واحدها، آشپزخانه ها هم کوچک و دلگیر شدند. شما با استفاده از دیزاین مناسب و روشن برای کابینت ها می‌توانید از فضای خود نهایت استفاده را ببرید و یک آشپزخانه‌ی دلباز و بزرگی در منزل خود داشته باشید.

نتیجه گیری

برای دیزاین و زیبایی منزل خود ارزش قائل شوید. شما بیشترین وقت خود را در منزل سپری می‌کنید پس باید برای طراحی آن وقت بگذارید و هزینه کنید.

شرکت بلونی با مشاوره رایگان می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب خود را در زمینه‌ی نوار پی وی سی داشته باشید شما می‌توانید از طریق واتساپ و اینستاگرام بلونی با ما در تماس باشید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا